La CNT reclama a Renfe que també hi hagi un servei directe per carretera que connecti l’estació de Granollers-Canovelles amb la de Sagrera-Meridiana, a Barcelona, com hi haurà des de la Garriga i des de Centelles. En aquestes dues estacions, funcionarà en hora punta de dilluns a divendres. De 6 a 9 del matí de baixada cap a Barcelona i de 4 a 9 del vespre de pujada cap al Vallès i Osona.
La circulació de trens es talla aquest dimecres a la nit entre Mollet-Santa Rosa i Figaró. Dijous s’activa el pla alternatiu de transport a la línia que s’allargarà fins a la segona quinzena de gener.
La CNT ha traslladat aquesta petició i ha demanat explicacions pel mal servei alternatiu als ajuntaments de Granollers i Canovelles. També al Consell Comarcal. El sindicat “considera inacceptable que no es facilitin autobusos llançadora directes des l’estació Granollers-Canovelles, principal estació de tren per a la població de les classes treballadores de Canovelles i voltants, amb el perjudici que això suposa per a les persones usuàries de la zona”, diuen en un comunicat.
Segons denuncien, “hi ha un evident greuge comparatiu social amb municipis com la Garriga, que tenen una renta per càpita un 25% superior de mitjana a la de Canovelles o barris obrers de Granollers com Can Gili”. “Són precisament les zones amb major població treballadora les que haurien de tenir serveis reforçats mentre durin les reformes de la línia de tren R3 perquè són les zones on hi viuen els usuaris que menys accés a recursos privats tenen (cotxe particular, aparcaments…”, afegeixen.
{{ comment.text }}