QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La Garriga obre un espai de dol perinatal al bosc del Malhivern

La consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge, presidirà l’acte aquest dissabte al migdia

La Garriga inaugurarà aquest dissabte al migdia un espai de dol gestacional, perinatal i neonatal a l’entrada del Bosc de Malhivern. L’espai s’ha creat a petició de diverses famílies de la població que han patit una pèrdua durant l’embaràs, el part o poc després del naixement, amb l’objectiu de visibilitzar i fer un reconeixement a totes les persones que conviuen amb aquesta situació.

La inauguració es farà coincidint amb el Dia Mundial del Dol Gestacional, Perinatal i Neonatal, i hi assistiran la consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge, l’alcaldessa del municipi, Dolors Castellà, i la coordinadora de les llevadores de l’ASSIR de Granollers, Anna Rodríguez.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 727 persones.