L’Ajuntament de la Llagosta ha començat les obres per fer la nova piscina exterior del Complex Esportiu Municipal El Turó.
L’Ajuntament ha adjudicat els treballs per 1,3 milions, tal com ja es va dir que s’invertiria en l’equipament. Les obres les executa l’empresa Construccions Deumal.
El projecte també preveu la remodelació d’espais comuns, la zona de solàrium, la creació del servei de bar i vestidors per a la nova piscina i la reparació del mur de separació amb les vies de Rodalies.
La nova piscina tindrà una forma rectangular de 17×25,5 metres i una profunditat que arribarà fins a 1,7 metres. Hi haurà dues zones: una per a adults i una altra per a infants, i l’espai que quedi lliure es destinarà al solàrium amb zones d’ombra amb vegetació natural. L’Ajuntament preveu acabar les obres abans de l’estiu.