QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La passera de vianants de la C-17 a Figaró no té danys estructurals

L’Ajuntament va decidir tancar el pas de vianants després de detectar una esquerra derivada del xoc de dos camions

L’estudi de la Direcció General de Carreteres sobre la passera per a vianants que travessa la C-17 a Figaró conclou que el pont és “estable i no hi ha risc de col·lapse”. L’Ajuntament va decidir tancar el pas de persones com a mesura preventiva i va demanar una avaluació de l’estat del viaducte després que, a finals de desembre, es tingués coneixement que hi havien impactat dos camions i que hi havia esquerdes a la biga de formigó que forma la passera.

Tot i que no hi ha risc d’ensorrament, el Departament de Territori ha informat al consistori que, a partir de la nit de diumenge a dilluns, procediran a la reparació de les esquerdes aparegudes amb l’objectiu que no vagin a més.

També apunten que, mentre no es completin els treballs, “seria més prudent esperar a tornar a obrir el pas quan la reparació estigui enllestida per evitar interferències entre els treballs i vianants”.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 98 persones.