QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’alt risc d’incendi torna a impedir l’obertura de Sant Miquel del Fai aquest diumenge

Els Agents Rurals han tornat a situar la comarca del Moianès al nivell 2 del pla Alfa de risc d’incendi per la jornada d’aquest diumenge

Sant Miquel del Fai no obrirà portes aquest diumenge. La decisió dels Agents Rurals de situar la comarca del Moianès en nivell 2 del pla Alfa obliga a tancar l’espai natural per motius de seguretat. El Vallès Oriental, en canvi, està en nivell 1 d’aquest pla que sí que permetria l’entrada.

La decisió de tancar s’ha adoptat i comunicat aquest dissabte. La Diputació, propietària i gestora de l’espai, avisa a les persones que tenien reserva amb un correu electrònic. Els visitants han de tornar a reservar una hora per als propers dies al web del parc.

Sant Miquel del Fai sí que ha pogut rebre visitants aquest dissabte durant tot el dia. Inicialment, s’havia previst que el parc podria obrir tots dos dies del cap de setmana. La setmana passada, l’accés també es va haver de suspendre pel risc d’incendi tant dissabte com diumenge.

Per ara, Sant Miquel del Fai només obre els caps de setmana i dies festius. Per a les properes setmanes, el nivell de reserves de visitants també és ja molt elevat.

LA PREGUNTA

Creu que Espanya ha d’incrementar la despesa en Defensa?

27%
73%
En aquesta enquesta han votat 195 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't