QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Medalla president Macià per a Manel Palou, vinculat amb Viver de Bell-lloc

El govern també ha concedit la medalla a l’advocada Montserrat Fortuny i Mariné, que ha col·laborar 15 anys amb el CIRD de Granollers

El govern ha acordat aquest dimarts concedir la Medalla al treball Francesc Macià a Manel Palou i Serra, president de la Fundació Viver de Bell-lloc, de Cardedeu. Palou va ser el director del centre especial de treball d’aquesta entitat entre els anys 1990 i 2013 i de la Llar Residència Bell-lloc (1993-2013). Actualment, Palou també presideix la Federació Dincat.

El govern destaca que, “tot i estar jubilat, continua treballant per garantir el reconeixement dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual”. És diplomat en dret per la Universitat de Barcelona i postgrau de Traducció Jurídic-Administrativa per la UB.

D’altra banda, també es va aprovar la concessió d’aquest reconeixement a l’advocada Montserrat Fortuny i Mariné, que durant més de 15 anys ha col·laborat amb el Centre d’Informació i Recursos per a Dones (CIRD) de l’Ajuntament de Granollers.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 227 persones.