Renfe avalua la construcció de nous tallers per a reparacions i actuacions de manteniment de trens a Granollers i Sant Celoni. Els estudis formen part de la inversió de 1.000 milions que el ministre de Transports, Óscar Puente, va anunciar divendres per modernitzar les instal·lacions on es fa el manteniment dels trens.
A Catalunya, la inversió seria d’uns 310 milions entre els 100 milions que ja s’estan invertint a Ripoll, Manresa i Sant Andreu, a Barcelona i l’ampliació dels de Vilanova i la Geltrú. I els 215 per a nous projectes com els de Granollers i Sant Celoni.

A Granollers, Renfe planteja un taller a la xarxa d’ample convencional amb sis posicions per a trens de 100 metres de llarg. La inversió estimada és de 40 milions però no hi ha un calendari previst.
En el cas de Sant Celoni, estaria equipat amb quatre posicions de manteniment per a trens de 100 metres. La inversió estimada és de 25 milions i es preveu que pugui estar operatiu entre els anys 2028 i 2030.