QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Mor a 81 anys Antonio Aragón, veí de Bigues i molt implicat al teixit del municipi

Feia dos anys i mig que patia mielodisplàcia, un càncer amb pronòstic irreversible

Antonio Aragón, veí de Bigues i Riells del Fai, va morir divendres passat a l’edat de 81 anys. Aragón feia dos anys i mig que patia mielodisplàcia, un càncer amb un pronòstic irreversible. La família d’Aragón envia un agraïment especial a l’equip d’oncologia de l’Hospital General de Granollers, a la doctora Esther Sancho i a les infermeres del Centre de Dia pel tracte humà que van rebre durant el seu ingrès aquests anys.

Aragón era conegut a Bigues per ser membre de l’Associació de Caçadors i del Casal d’Àvis. Era un amant del joc del dòmino i sempre participava al campionat de la festa major de Riells, d’on ostentava el títol.

Va nèixer a la Coronada, al municipi de Fuente Obejuna (Còrdova), però feia 57 anys que era veí de Bigues. Constructor de professió, va aixecar algunes de les cases del municipi vallesà. Se’l podia veure pels carrers amb el seu bugui de color vermell que atrapava les mirades de tothom.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la posició del govern espanyol sobre la guerra a l’Iran?

En aquesta enquesta han votat 510 persones.