QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Mor el ciclista ferit crític després de ser atropellat per un cotxe a la C-59, a Caldes

Es tracta d’un home de 31 anys, de nacionalitat francesa.

El ciclista que ha resultat ferit crític després de ser atropellat per un cotxe a la carretera C-59, al pas per Caldes aquest divendres a la tarda, ha mort poc després a l’Hospital de Sant Pau on havia estat traslladat, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).

Es tracta d’un home de 31 anys, de nacionalitat francesa.

El sinistre s’ha produït cap a 2/4 de 6 al quilòmetre 13,4 de la via esmentada. El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha activat un helicòpter i una unitat terrestre, els Mossos cinc patrulles i els Bombers tres dotacions.

Pel que fa a l’afectació viària, en un primer moment ha calgut tallar la carretera en ambdós sentits i s’han format cues sobretot en sentit nord. Cap a les sis de la tarda s’ha informat de l’obertura d’un carril pel qual es donava pas alternatiu. La circulació s’ha normalitzat definitivament passades les vuit del vespre.

LA PREGUNTA

Creu que els aranzels imposats per Donald Trump són una bona opció?

12%
88%
En aquesta enquesta han votat 546 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't