QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Mor un motorista veí de la Garriga en un accident de trànsit a Llerona

El sinistre va ser aquest dilluns a 2/4 de 7 de la tarda a l’entron d’Eutrasa Peugeot

Un motorista veí de la Garriga va perdre la vida en un accident de trànsit aquest dilluns a la tarda després de ser envestit per un cotxe. El sinistre va tenir lloc al carrer Catalunya a tocar de la rotonda de la capella de la Mare de Déu de Fàtima, coneguda com la rotonda del carro, prop d’Eutrasa Peugeot.

El sinistre va ser pels volts de 2/4 de 7 de la tarda quan en un revolt un cotxe va impactar amb una moto. El cotxe circulava en direcció a les Franqueses i la moto ho feia en direcció a la Garriga, segons informen fonts municipals. Els Bombers de la Generalitat van activar tres dotacions per aquest servei i el motorista va rebre maniobres de reanimació cardiopulmonar. La Policia Local de les Franqueses també es va desplaçar a aquest servei.

Segon accident mortal de 2026

L’accident de Llerona d’aquest dilluns és el segon accident mortal de trànsit d’aquest 2026 al Vallès Oriental. El primer va ser, també aquest dilluns, a Santa Maria de Palautordera on van morir dues persones i dues més van resultar ferides.

LA PREGUNTA

Per què s’ha produït el caos dels últimes dies a Rodalies?

En aquesta enquesta han votat 482 persones.