QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Es constitueix l’associació de veïns del barri de la Font Verda, a Granollers

La presidenta, Antònia Oliveras, que va ser candidata de Tercera Edat en Acción en les passades eleccions municipals,

El 9 Nou
20/02/2024
Granollers

El barri de la Font Verda de Granollers s’ha organitzat per crear una associació de veïns amb la voluntat de “ser un instrument útil a la disposició dels veïns i del comerç del barri”. Ho van anunciar dilluns, en un comunicat, després que l’Ajuntament n’aprovés la constitució.

La presidenta, Antònia Oliveras, que va ser candidata de Tercera Edat en Acción en les passades eleccions municipals, explica els principis de l’entitat. “Aquí tots tenen cabuda, som una associació apolítica i bilingüe, les nostres úniques banderes són els respecte i la tolerància.”

Oliveras ha anunciat la creació del “defensor del veí”, la figura que gestionarà i compartirà les reclamacions i suggeriments de millora del veïnat amb l’equip de govern municipal i els diferents partits polítics. Aquesta funció l’exercirà l’exregidor de Ciutadans, Juan Manuel de Vargas, que es va donar de baixa com a militant el maig passat.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 235 persones.