L’Ajuntament de Parets denuncia que la reestructuració dels horaris de les línies d’autobús del corredor de la vall del Tenes ha perjudicat el veïnat del barri de l’Eixample que no té un servei directe a Barcelona. Ara, han d’agafar la línia entre Granollers i Mollet (330) i fer transbordament a Mollet amb l’e21, que connecta de manera directa amb Barcelona. Totes dues línies, però, han incrementat el nombre de connexions.
El veïnat de l’Eixample abans disposava d’alguns serveis de l’e21 que allargaven el seu recorregut cap a la vall del Tenes o de les línies 302 (Lliçà d’Amunt-Barcelona) i 303 (Riells-Barcelona), que han desaparegut amb el reforç de l’e7. Una altra via de connexió amb Barcelona és anar fins a la parada de la línia e7 situada al camp de futbol, a la part nord del nucli urbà. Des d’aquí, va directe per la C-33 fins a Barcelona.
L’alcalde, Francesc Juzgado, mostra el seu malestar pels canvis que compliquen els trajectes cap a Barcelona. “A l’Eixample, hi viu el 70% de la població de Parets”, diu l’alcalde, que ha demanat per escrit una reunió amb els responsables de Territori.
“La parada de l’e7 queda a dos quilòmetres de la majoria d’usuaris”, recorda l’alcalde, que afegeix que els horaris per fer transbordament “estan muntats de manera que dificulta l’accés a les hores de feina”. També denuncia que no se’ls va explicar que s’eliminarien línies i que els nous horaris, vigents des del 2 de maig es van anunciar “amb pocs dies de marge”.
Els canvis d’horaris també obliguen els veïns de Lliçà d’Amunt i Santa Eulàlia que volen anar a Mollet a fer transbordament a la parada de Can Coll, a Lliçà de Vall.
{{ comment.text }}