La Policia Local de Parets va detectar dimarts un vehicle impliat en diversos furts tipus “sembra”. Va ser pels volts de 2/4 d’11 del matí gràcies a un programa d’alertes de matrícules recentment adquirit per l’Ajuntament.
En els robatoris de tipus “sembra”, els autors del furt, normalment llencen a terra un objecte al costat de la víctima mentre l’altre autor del robatori comet el furt d’objectes que es troben dins del seu vehicle. Sovint els atacs es produeixen en els aparcaments de centres comercials on hi ha persones grans.
La Policia Local va fer la identificació i l’escorcoll dels vehicles i els ocupants evitant possibles altres furts. Es van identificar tres persones amb múltiples antecedents relacionats amb aquest tipus de delicte. Durant l’actuació es van intervenir diferents eines i objectes susceptibles de ser utilitzats en aquest tipus d’estafa.