QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Retiren la coberta d’amiant del mercat de Sant Carles, a Granollers

La substitució de la coberta d’amiant es fa amb el mercat tancat. Reobrirà el dilluns 26, els dies previs a la festa major.

Les obres de reforma del mercat de Sant Carles, a Granollers, afronten, des de fa uns dies, la retirada de les plaques de fibrociment de la coberta. S’hi col·locarà una nova teulada i s’hi instal·laran plaques fotovoltaiques per produir electricitat destinada a l’autoconsum del mercat.

Els treballs es fan seguint els protocols de seguretat per a la retirada d’aquest tipus de material, que pot provocar càncer en cas d’aspirar les fibres que se’n poden despendre quan es manipula. També s’han col·locat proteccions a edificis propers del passatge Sant Bartomeu.

La substitució de la coberta d’amiant es fa amb el mercat tancat. Reobrirà el dilluns 26, els dies previs a la festa major. La reforma, que inclou millores de climatització i il·luminació, seguirà però ja no afectarà l’activitat comercial.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 544 persones.