QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Tall nocturn a l’R2 per les obres de l’estació de mercaderies de la Llagosta

La interrupció de la circulació ferroviària en aquest tram de la línia R2 es produirà durant tres caps de setmana no consecutius

Les obres a la infraestructura que està executant Adif al voltant de l’estació de mercaderies multimodal de la Llagosta comportaran afectacions entre Montcada i Reixac (el Vallès Occidental) i Granollers aquesta nit de dissabte a diumenge.

La interrupció de la circulació ferroviària en aquest tram de la línia R2 es produirà durant tres caps de setmana no consecutius a partir del 14 de juny, motiu pel qual Renfe habilitarà servei de bus amb unes 2.900 places.

Concretament, els dies 14-15 i 28-29 de juny, de 23:15 h del dissabte a les 6:15 h del diumenge, i els dies i 19-20 de juliol, de 22:50 h del dissabte a les 7:30 h del diumenge, els trens de les línies R2, R2 nord i R2 sud iniciaran o finalitzaran el seu recorregut a l’estació de Sant Andreu.

Per garantir la mobilitat dels viatgers, el pla alternatiu de transport per carretera oferirà unes 2.900 places de bus.

Així, mentre entre Barcelona Sant Andreu i Granollers Centre s’oferirà servei per carretera en les franges esmentades, no hi haurà servei ferroviari entre Vilanova / Aeroport i Barcelona Sant Andreu, així com entre Granollers Centre i Maçanet Massanes.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la decisió de Pedro Sánchez de no incrementar la despesa en defensa fins al 5% com exigeix l’OTAN?

En aquesta enquesta han votat 286 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't