Un turisme ha bolcat aquest dilluns cap a les 2 de la tarda just a la sortida de la ronda Nord que connecta amb la plaça Francesc Macià, al barri de Can Calet, a les Franqueses. L’únic ocupant del vehicle ha patit lesions lleus. Ha pogut sortir del vehicle pel seu propi peu. El sinsitre ha passat a l’altura del quilòmetre 24,8 de la C-352.

L’accident ha passat quan un turisme ha topat contra la tanca de formigó que separa el carril ascendent de sortida cap a la plaça Francesc Macià amb el que baixa cap al túnel urbà de la ronda Nord de Granollers. Després d’enfilar-se al mur, ha acabat bolcat enmig de la pujada i de l’únic carril de sortida.
La presència del cotxe enmig de la calçada ha obligat a tallar la sortida. Tots els vehicles que volien accés a la zona sud de Corró d’Avall i nord de Granollers han hagut de seguir pel túnel de la ronda en direcció a la Roca i donar la volta a l’enllaç de Bellavista o de la carretera de Cardedeu (C-2521).