QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Un torn històric al parc de Bombers de Granollers

Hi havia quatre bombers homes i quatre bomberes dones a la guàrdia de dimecres passat

El d’aquest dimecres va ser un torn històric al parc de Bombers de Granollers. Per primera vegada, la guàrdia va ser totalment paritària amb quatre bombers i quatre bomberes. No havia passat mai en la història d’aquest parc, han confirmat fonts dels Bombers a EL 9 NOU.

Estava de guàrdia el torn C, on hi ha assignades dues de les set bomberes que té en plantilla el parc de Granollers. Són Maria Illa i Clara Nierga. Al torn, se n’hi van afegir dues més: Natàlia Prat i Stefania Brunazzi, que formen part d’altres torns però que havien canviat l’horari per motius organitzatius. Els altres quatre bombers que hi havia de torn eren Miquel Romans, Marcel Harder, Roger Costa i Gerard Tubert.

El torn va començar a les 7 del matí de dimecres i es va acabar l’endemà dijous a la mateixa hora, com sempre en l’organització del cos. En general, va ser un servei força tranquil i amb no gaires intervencions. Entre les sortides, n’hi va haver una per apagar una furgoneta que cremava a l’aparcament d’un centre de jardineria de la carretera del Masnou, a Granollers.

Cinc de les set bomberes del parc de Granollers estan repartides entre els quatre torns en què s’organitza el parc. Les altres dues actualment estan fent la formació de caporal a l’Escola de Bombers, a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), i, per tant, no estan assignades a cap torn. A banda, el parc té ara una bombera en pràctiques que ha acabat el curs bàsic de l’ISPC.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 144 persones.