QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Tres detinguts i 2.300 plantes de marihuana intervingudes en una casa a Vilamajor

S’ha detingut dos homes i una dona, acusats de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric

Els Mossos d’Esquadra han desmantellat una plantació de marihuana en una casa de Sant Antoni de Vilamajor. Segons ha informat la policia catalana, s’ha detingut dos homes i una dona, acusats de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric. Els dos homes tenen 19 i 26 anys, i la dona, 58.

L’operatiu es va fer el passat 4 de juny i en la plantació de marihuana es van intervenció 2.300 plantes i 4.000 euros en efectiu.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 83 persones.