Un conductor que circulava a gran velocitat pel carrer Corró, entre les cruïlles amb els carrers Manresa i Marià Fortuny, al barri de l’Hostal, a Granollers, ha impactat contra un turisme que estava estacionat al carrer. El xoc ha fet que el cotxe aparcat es desplacés diversos metres. pugés a la vorera i impactés contra la façana de la casa situada al número 220 del carrer Corró, causant danys materials.
L’accident ha passat aquest dijous cap a 1/4 d’11 de la nit. Segons fonts municipals, el conductor del vehicle que va causar l’accident no tenia permís de conduir. També va donar positiu en la prova d’alcoholèmia que li va fer la Policia Local de Granollers.
El sinistre ha obligat a tallar el trànsit al carrer Corró entre Manresa i Marià Fortuny al voltant d’una hora. Al lloc del xoc, s’hi han desplaçat diverses patrulles de la Policia Local. També sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques. Segons les mateixes fonts, cap persona ha resultat ferida en l’accident. També hi van treballar un parell de grues per retirar els dos vehicles sinistrats.
Tot i l’hora, l’accident va cridar l’atenció de les persones que passaven a peu pel carrer o dels veïns d’e la zona d’aquest tram del carrer Corró que van sortir als balcons després de sentir un fort soroll per l’impacte.