Un total de 54 clients del centre d’estètica i salut Chick & Beauty de Granollers, que va tancar el mes de juliol passat, es plantegen iniciar accions legals contra l’antiga direcció del negoci. Diuen que el local va abaixar la persiana d’un dia per l’altre i sense avís previ, i que no se’ls ha tornat l’import dels abonaments que havien adquirit per fer tractaments que, un cop tancat l’establiment, ja no podran dur a terme.
“Ens han deixat tirats i ens han estafat”, diu una de les afectades, Yolanda Rodríguez, veïna de Vilanova. “Jo era clienta del centre des que va obrir ara fa vuit anys, i tenia molts abonaments ja pagats. Són molts diners que em vaig gastar per uns serveis que no rebré, i vull que me’ls tornin”, explica, en declaracions a EL 9 NOU.
“Teníem una relació de confiança amb l’empresa, perquè érem clients des de feia molts anys. I aquesta confiança ha jugat en contra nostra perquè havíem arribat a pagar per avançat molts tractaments sense demanar cap tiquet. Tot ho fèiem de paraula, i ara ens trobem que no podem demostrar molts dels pagaments que vam fer per serveis que no hem rebut”, afegeix una altra afectada que prefereix no identificar-se.
“Jo em vaig assabentar que havia tancat perquè vaig trucar diversos cops per demanar hora i ningú em va agafar el telèfon. Finalment vaig optar per anar presencialment al centre i vaig veure que ja no s’hi treballava. Va ser d’un dia per l’altre. I fins al dia abans s’havien estat venent abonaments. Per tot això, ens plantegem denunciar els responsables per apropiació indeguda. L’únic que volem és recuperar els nostres diners, però tots els intents que hem fet de contactar amb l’empresa han estat en va”, afegeix aquesta mateixa usuària.
Des que Chick & Beauty va abaixar la persiana, els clients afectats s’han organitzat a través d’un grup de Whatsapp i han rebut assessorament de l’Oficina Municipal d’Informació de Consum (OMIC) de Granollers. “A mesura que ens hem anat coordinant hem anat descobrint nous casos. Avui som 54 les persones afectades que actuem conjuntament, però estem segurs que n’hi ha moltes més. Aquest negoci tenia molts clients d’arreu de la comarca”, afegeix Rodríguez, que fa una crida a tots els afectats que vulguin a sumar-se al grup de Whatsapp i enviar un missatge al telèfon 653 799 249.
Cap dels antics treballadors del centre no ha volgut fer declaracions per aquest article. D’altra banda, EL 9 NOU ha provat sense èxit de parlar amb l’empresa.