Una incidència al centre de control d’Adif a Barcelona ha obligat a interrompre la circulació a la xarxa de Rodalies, segons ha informat l’administrador d’infraestructures. El personal està treballant per intentar recuperar els sistemes i poder reprendre la circulació, que s’ha aturat al voltant de 2/4 d’1 del migdia d’aquest dimarts.
A hores d’ara, s’està restablint la circulació de forma progressiva. La incidència ha afectat els sistemes de regulació del trànsit. Rodalies ha informat que la circulació es trobava “momentàniament interrompuda” i que afectava les línies R1, R2. R3, R4, R8, R11, R14, R15, R16, R17, RG1, RL3, RL4, RT1, RT2.
Protecció Civil ha activat en prealerta el Pla Ferrocat a causa de aquesta incidència. Segons informava Rodalies, els trens “poden romandre aturats fins a la recuperació del sistema”.