Uns treballs de millora obligaran a tallar el trànsit al tram de la carretera C-1415b, de Granollers a Caldes, a l’altura del barri de Can Gili. Les restriccions es faran entre 2/4 de 10 del matí i les 6 de la tarda, segons han informat fonts municipals aquest dijous.
El tall de trànsit afectarà el servei d’autobusos al barri de Can Gili perquè la L1 no funcionarà durant aquestes hores. Només es permetrà el pas dels autobusos que circulin per la carretera de Granollers a Lliçà d’Amunt i que hagin de seguir cap a Canovelles a través de l’avinguda de Canovelles (el tram urbà de la BV-1439).
Els vehicles que arribin a Granollers des de Caldes o des de la C-17 a través de l’enllaç del Tibidabo només podran arribar fins al barri de Can Gili. No podran connectar amb la carretera de Lliçà d’Amunt, a tocar del pont situat sota la línia de tren de Vic.
{{ comment.text }}