Tecnopol amplia el servei als clients amb un centre de formació

L’empresa ha inclòs els espais per al projecte en una ampliació d’instal·lacions a les Franqueses

L’ampliació de les instal·lacions de les Franqueses ha permès al fabricant de membranes d’impermeabilització Tecnopol posar en marxa un nou servei als clients. L’empresa ha fet realitat la Tecnopol Academy, des d’on projecta portar a terme cursos presencials i a distància per a professionals que vulguin aprofundir en el coneixement de les impermeabilitzacions de cobertes, edificacions i infraestructures.

Segons informa la companyia, la creixent digitalització i interconnexió en els
sectors empresarials converteixen en una eina bàsica el coneixement tècnic sobre els aspectes que milloren els projectes constructius des de la fase de planificació fins a la de l’execució. És per això que la companyia ha posat a disposició d’arquitectes, enginyers i tota classe de prescriptors el servei tècnic de l’empresa per donar a conèixer les possibilitats dels productes i solucions productives de la marca.

Aquesta acadèmia era una de les principals aportacions de l’ampliació que l’empresa ha portat a terme en els últims mesos a les instal·lacions del polígon del Pla de Llerona. Allà s’ha construït un espai annex a la seu, amb un magatzem de 1.600 metres quadrats a més dels espais de serveis a prescriptors i l’acadèmia de cursos formatius vinculats a l’empresa. Tecnopol ha destinat uns dos milions d’euros a aquesta ampliació.

LA PREGUNTA

Creu que Pedro Sánchez ha de dimitir?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't