QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Tres detinguts a Bigues i Riells acusats d’un robatori amb força en una indústria de la població

Tres veïns de Mollet han estat detinguts com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els tres detinguts carregaven prestatgeries industrials de ferro en una furgoneta quan la Policia de Bigues i Riells els va enxampar i va comprovar que la porta de la indústria havia estat forçada.

Agents de la Policia Local de Bigues i Riells han detingut tres veïns de Mollet als quals atribueixen un delicte de robatori amb força. Els agents va detectar que els tres detinguts carregaven prestatgeries industrials de l’empresa de laboratoris CEYS. Els agents van comprovar que la porta de la indústria havia estat forçada per poder accedir-hi amb una furgoneta de transport urgent.

Els fets es van produir divendres a la tarda i els detinguts són Ivan V.S:, Rubén M.T., i Silverio A.I., tots tres veïns de Mollet.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi fumar als menors d’edat?

En aquesta enquesta han votat 450 persones.