QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Tres detinguts a les Franqueses per robar una excavadora de 25 tones

Efectius de la Policia Local de les Franqueses i dels Mossos d’Esquadra de Granollers han detingut tres individus relacionats amb el robatori d’una màquina retroexcavadora de 25 tones en un solar del carrer Gran Bretanya.


El 9 Nou
15/07/2013

Les detencions van tenir lloc divendres passat al migdia i la màquina havia estat sostreta el dia anterior. Pertany a l’empresa Excavaciones Requena, de Canovelles.

Gràcies a les indagacions fetes per l’empresa propietària de la màquina, la Policia Local i els Mossos la van poder localitzar en una nau del polígon Congost de les Franqueses.

Els agents van irrompre a la nau on van comprovar que s’estaven desmuntant peces de la màquina. Els detinguts són R.A.Z.B. i J.F.Z.I. de nacionalitat paraguaiana i W.J.C.A. de nacionalitat equatoriana i se’ls imputa un delicte de furt. En el moment de la detenció no van oposar resistència.

Ara els Mossos investiguen si es tracta d’un fet aïllat o si els indificus pertanyen a una banda organitzada dedicada al tràfic de vehicles industrials

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 304 persones.