QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Tres detinguts acusats de diversos robatoris en habitatges de Granollers

Els Mossos d’Esquadra han detingut tres persones acusades de sis robatoris amb força a l’interior de sis domicilis a diverses localitats de Catalunya, segons que ha informat aquest dissabte fonts de la policia catalana. Alguns dels assalts van ser comesos en habitatges de Granollers.


El 9 Nou
29/01/2011

Carlos Alberto U.H., de 25 anys i veí d’Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat), Cristian Ernesto V.P., de 45 anys i resident també a Esplugues, i Alejandro Antonio L.P, de 19 anys i veí de l’Hospitalet de Llobregat (el Barcelonès) han estat acusats de diversos robatoris perpetrats Granollers, Martorell (el Baix Llobregat) i Cubelles (el Garraf).

Els detinguts es desplaçaven en el vehicle d’un d’ells, buscaven habitatges situats en urbanitzacions i entraven quan els ocupants no eren a l’interior, després de forçar la porta o alguna finestra.

Els tres detinguts han passat a disposició del jutjat d’instrucció Esplugues, que ha decretat el seu ingrés a la presó, segons que han informat els Mossos d’Esquadra.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 545 persones.