QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Tres persones ateses en inhalar fum en un incendi en un pis de Can Gili, a Granollers

Són dos homes i una dona d’edat avançada que estaven al pis

Un incendi ha cremat aquest dilluns a primera hora del matí un sofà en un pis de l’edifici situat al número 2 del camí vell de Lliçà d’Amunt, al barri de Can Gili, a Granollers. Els Bombers han rebut l’avís cap a 1/4 de 9 del matí.

Tres persones que eren a l’immoble, dos homes i una dona, tots d’edat avançada, han estat atesos per efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques allà mateix i, després, han estat traslladats a l’Hospital General de Granollers. Havien inhalat fum de l’incendi. L’afectació, però, era lleu.

Els mateixos veïns del pis han pogut apagar el foc. Els Bombers han intervingut per revisar que estigués ben apagat i ventilar el fum que ha afectat el pis. Hi han treballat durant una hora amb sis dotacions.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 373 persones.