L’obertura, aquesta mateixa setmana, d’un local a Lleó, sumada a la que unes setmanes abans va fer a València, donen continuïtat als plans d’expansió de la cadena de restauració de productes d’inspiració asiàtica Udon. Aquesta cadena té la seu a la Garriga, des d’on es gestiona el conglomerat d’uns 70 establiments propis i franquiciats.
Els plans de la companyia apunten a l’obertura de vuit establiments durant aquest any i el camí per aquest objectiu és assumible, perquè amb les dues obertures recents a l’Estat i dues més que ja s’han fet a Miami, als Estats Units, i a l’aeroport de Las Américas a Santo Domingo, ja en suma quatre.
L’empresa té intenció de donar continuïtat a l’expansió amb obertures que cobririen els mateixos àmbits (zona de Castella i Lleó, on fins ara només disposava d’un local a Burgos) i de Llevant, i també internacionals, amb projectes a Mèxic i Portugal.
Els nous establiments ja inaugurats i els projectats elevaran el nombre de restaurants Udon fins apropar-los a la vuitantena i també portaran l’empresa que van fundar Jordi Vidal i Jordi Pascual a l’objectiu de recuperar les xifres de facturació prèvies a la pandèmia. L’any passat, el volum de negoci d’Udon va arribar a 31 milions d’euros i l’objectiu per a aquest 2022 era apropar-se o superar els 40 milions d’euros que s’havia arribat a obtenir abans de 2020.
A més de seguir el full de ruta en les obertures, la companyia també avança en el pla de sostenibilitat, amb la supressió del plàstic als restaurants i les certificacions ecològiques i de benestar animal dels seus productes.
{{ comment.text }}