QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Un brot de Covid-19 a l’Escola Pia de Granollers obliga a confinar 226 alumnes

S’ha detectat a grups de cicle mitjà de primària

El 9 Nou
19/11/2021
Granollers

L’Escola Pia de Granollers té, des d’aquest dijous, un total de 226 alumnes confinats arran d’un brot de Covid detectat en un dels grups de cicle mitjà de Primària. Fins aquest dijous al migdia, les proves fetes havien detectat un total de sis alumnes positius i les dues professores.

Per això i d’acord amb la Unitat de Vigilància Epidemiològica es va determinar que quedessin confinats tots els alumnes del cicle, és a dir, els quatre grups de tercer i els quatre de quart de Primària. També estan confinats els alumnes d’un grup de sisè. En conjunt, doncs, són set els positius que s’han detectat fins ara, però no es descarta que les proves que s’estan fent en detectin de nous.

Un portaveu del centre docent ha explicat a EL 9 NOU que el confinament dels grups es va determinar a la 1 del migdia i es va donar avís a les famílies dels alumnes afectats per tal que els vinguessin a recollir. Es preveu que puguin tornar a l’escola el dia 29.

Una vintena de centres amb grups confinats

L’Escola Pia de Granollers no és l’únic centre que té grups confinats per casos positius de Covid. Segons les dades recollides al web del Departament d’Educació, aquest dijous hi havia un total de 19 centres educatius amb alumnes confinats.

Eren a l’escola Camins, de les Franqueses; Els Cingles, de l’Ametlla; Granullarius, Salvador Espriu, Mestres Montaña i Turó de Can Gili, de Granollers; Quatre Vents, de Canovelles; Joaquim Abril, de Sant Fost; Matagalls, de Santa Maria de Palautordera; Montbui, de Caldes; Ronçana, de Santa Eulàlia; Salvador Sanromà, de Llinars; Sant Vicenç, de Mollet, i Gilpe, de la Llagosta. També als instituts Belulla, de Canovelles, i Can Record, de Sant Esteve de Palautordera, i a les llars d’infants Can Serra, de Cardedeu i Marta Mata, de Canovelles. En total prop de 500 alumnes als quals caldria afegir els 226 de l’Escola Pia.

A principis del curs passat, a mitjan setembre de l’any passat, segons les dades del mateix Departament d’Educació, hi havia mig centenar de grups confinats i 857 alumnes.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 187 persones.