Un camió que transportava terra procedent del túnel del tren d’alta velocitat que s’està construint al subsòl del carrer Mallorca, a Barcelona, ha bolcat aquest migdia a l’entrada a Caldes des de la carretera C-59 per la zona del Remei. A banda del camió, s’ha vist implicats en el xoc tres turismes, un d’ells ha bolcat i els altres dos han topat amb el camió, segons han informat fonts dels Bombers.
L’accident ha provocat un ferit greu: es tracta d’una dona de 30 anys i veïna de Caldes que ha quedat atrapada a l’interior del seu vehicle i ha hagut de ser traslladada a l’Hospital Parc Taulí, de Sabadell. Hi ha hagut dos ferits lleus, un veí de Castellcir i un de Badia del Vallès, que han estat traslladats a l’Hospital General de Granollers. El camió també ha provocat danys a l’asfalt i ha trencat alguna senyal de trànsit.
El succés ha deixat intransitable aquest punt de la carretera C-59 i ha provocat problemes per circular per aquesta zona. Segons el Servei Català del Trànsit, a primera hora de la tarda encara es donava pas alternatiu en aquest punt de la C-59.
Fins al lloc del sinistre, hi han anat cinc dotacions dels Bombers, efectius dels Mossos d’Esquadra i serveis sanitaris.