QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Un dona ferida a Granollers en caure-li un tros de balcó al cap

Un petit fragment d’un balcó que es va despendre d’un edifici del carrer Príncep de Viana, al centre de Granollers, va provocar aquest dilluns cap a les 12 del migdia un trau al cap a una dona de 57 anys.


El 9 Nou
04/10/2015

La víctima passava just per sota del balcó quan hi va haver el despreniment, que la va impactar i li va provocar una ferida.
Tot i que no va perdre la consciència en cap moment, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va traslladar-la a l’Hospital General de la ciutat per ser assistida. La filla de la dona, que anava amb ella, va alertar la Policia Local dels fets.

També es va avisar els Bombers. Una dotació va treballar per sanejar el balcó on hi va haver el despreniment i dos més de la mateixa finca que també estaven bufats i, per tant, hi havia el perill que en caiguessin altres elements. Hi va treballar una sola dotació dels Bombers.

D’altra banda, aquest dimarts cap a 3/4 de 9 del vespre, els Bombers també van fer un sanejament de façana d’un edifici del carrer Bartomeu Brufalt, que fa cantonada amb el carrer Zorilla, al barri de Granollers Nord. En aquest cas, les restes de la façana van provocar petits danys en un turisme que hi havia aparcat a sota. La brigada municipal es va fer càrrec de la neteja de la zona, que va quedar acordonada. La Policia Local va donar avís als serveis tècnics municipals perquè fessin una revisió de la façana.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 557 persones.