QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Un foc provoca danys en una casa a l’Avencó, a Tagamanent

No hi havia persones a l’interior i no hi ha hagut cap ferit

Quatre dotacions dels Bombers van treballar aquest dimecres al matí per apagar un incendi que va cremar un espai de la planta baixa d’un habitatge proper a la riera de l’Avencó, en terme de Tagamanent però a tocar d’Aiguafreda.

Els Bombers van rebre l’avís poc després de les 10 del matí. Les flames van malmetre el sostre de l’espai cremat. A més, el fum i les altes temperatures van afectar altres parts de l’habitatge. Els bombers van necessitar uns 30 minuts per controlar l’incendi, que no es va donar per extingit fins a les 11 del matí.

A partir d’aquest moment, les unitats van treballar per ventilar el fum i assegurar la zona. En el moment de l’incendi, no hi havia cap persona a l’interior. Tampoc hi va haver cap ferit en aquest incendi.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 807 persones.