El grup està ara perfilant les línies de treball i encara s’han de concretar moltes coses, com per exemple el paper que tindran a les eleccions municipals de 2015. La opció més provable a hores d’ara és que no es presentin amb una candidatura pròpia perquè tot just estan engegant, però no descarten de formar part d’una llista unitària. “Primer volem constituir el grup i després valorarem si estem preparats o no per entrar a l’Ajuntament. Ara per ara l’objectiu principal és conscienciar la gent que Podem és una alternativa per posar punt i final a la corrupció i que s’acabi la selecció a dit”, diu Ramón Brugaz, un dels impulsors.
Podem ja s’ha posat en contacte amb la CUP i també amb plataformes per intentar crear sinergies de treball. Sobre el dret a decidir, el grup es mostra partidari que els ciutadans puguin expressar-se.
De moment, Podem Sant Celoni ha fet tres reunions. Cada setmana s’hi ha aplegat gent nova i esperen seguir creixent. “Les sensacions són molt bones. Ara ens falta promocionar-nos més i que la gent s’animi a formar part del grup”, diu Brugaz. A partir de la propera setmana es reuniran cada dilluns a 2/4 de 8 del vespre a Can Ramis, espai que els ha cedit l’Ajuntament de Sant Celoni.