QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Un grup de veïns posa en marxa Podem a Sant Celoni

Una quinzena de persones estan treballant per crear un grup del partit polític Podem a Sant Celoni. En les properes setmanes es constituiran formalment amb l’objectiu de treballar pel municipi i també per estendre el corrent de Podem a la zona.


El grup està ara perfilant les línies de treball i encara s’han de concretar moltes coses, com per exemple el paper que tindran a les eleccions municipals de 2015. La opció més provable a hores d’ara és que no es presentin amb una candidatura pròpia perquè tot just estan engegant, però no descarten de formar part d’una llista unitària. “Primer volem constituir el grup i després valorarem si estem preparats o no per entrar a l’Ajuntament. Ara per ara l’objectiu principal és conscienciar la gent que Podem és una alternativa per posar punt i final a la corrupció i que s’acabi la selecció a dit”, diu Ramón Brugaz, un dels impulsors.
Podem ja s’ha posat en contacte amb la CUP i també amb plataformes per intentar crear sinergies de treball. Sobre el dret a decidir, el grup es mostra partidari que els ciutadans puguin expressar-se.

De moment, Podem Sant Celoni ha fet tres reunions. Cada setmana s’hi ha aplegat gent nova i esperen seguir creixent. “Les sensacions són molt bones. Ara ens falta promocionar-nos més i que la gent s’animi a formar part del grup”, diu Brugaz. A partir de la propera setmana es reuniran cada dilluns a 2/4 de 8 del vespre a Can Ramis, espai que els ha cedit l’Ajuntament de Sant Celoni.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 904 persones.