QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Un incendi destrueix dues naus d’una empresa de Parets

Un incendi ha cremat totalment dues naus de l’empresa Molineda y Derivados, del polígon Llevant de Parets, la matinada d’aquest divendres. El sostre de les dues naus ha acabat col·lapsant. El fum i les altes temperatures han afectat a dues naus més.

El 9 Nou
10/07/2015

Cap a les 2 de la matinada d’aquest divendres, s’ha rebut un avís per un incendi a l’empresa Molineda y Derivados, situada al carrer del Tenes, al polígon industrial Llevant, de Parets. El foc ha cremat totalment les dues naus d’aquesta empresa que es dedica a moldre i barrejar productes químics, minerals i vegetals. El sostre de les naus calcinades s’ha ensorrat. A més, les altes temperatures i el fum han acabat afectant a dues naus properes.

Fins a 26 dotacions dels Bombers han treballat a la zona per apagar el foc i intentar que no s’estengués cap a altres empreses adossades a les naus on hi havia el foc. L’incendi s’ha donat per controlat cap a dos quarts de set del matí.

Aquest divendres al matí, els Bombers segueixen treballant a la zona per acabar d’apagar l’incendi i controlar els punts calents per evitar que revifin.

A banda dels Bombers, s’ha traslladat a la zona quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, efectius de la Policia Local i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques. Les policies han tallat els accessos al polígon.

No hi ha hagut cap persona ferida.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 635 persones.