L’explosió s’ha produït en un petit forn de fundició de l’empresa APD, situada a la cruïlla dels carrers Itàlia i Irlanda, al polígon del Pla de Llerona, a les Franqueses. L’accident ha passat cap a les sis de la tarda i ha provocat lesions lleus a un treballador, que és veí de Canovelles. Ha estat traslladat a l’Hospital General de Granollers.
Els Bombers han sanejat el sostre de la nau malmès per l’explosió i han retirat les planxes que podien caure, segons han informat fonts dels Bombers.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat cinc dotacions dels Bombers que van treballar-hi fins a les vuit del vespre.
Contràriament a la informació donada aquest dimecres al vespre a EL9NOU.CAT, els fets no van passar a l’empresa Aguilar y Salas. L’accident es va produir a les naus d’APD, que estan just al costat.