El comerç de Granollers ha posat en funcionament una nova eina de difusió comercial. La plataforma granollerscomerç.cat es posa en marxa amb una vocació que va més enllà d’una simple eina de comerç digital. És una iniciativa de revitalització del sector en la qual s’ofereix un aparador del comerç de la ciutat, acompanyat per iniciatives de promoció i fidelització. El comerç presencial de Granollers disposarà ara també d’una plataforma digital amb el qual es pretén guanyar presència electrònica sense deixar de potenciar el canal convencional.
El projecte va sortir de les associacions de comerciants Gran Centre i Comerç de Dalt. Amb el suport de l’Ajuntament, la iniciativa s’ha estès a la resta d’entitats comercials de la ciutat. Granollerscomerç.cat és, per tant, una plataforma digital per a tot el comerç de la ciutat. La iniciativa s’ha materialitzat amb una aportació econòmica de 98.000 euros provinent del Pla de mesures socioeconòmiques de 2020 i 2021 per fer front als efectes de la crisi causada per la Covid-10-
La plataforma s’ha presentat aquest dimarts en un acte en el qual la regidora de Promoció Econòmica, Gemma Giménez, ha explicat que aquest “projecte de suma” serà “una eina útil i de referència per a la ciutadania i suposa la primera pedra per transitar cap a la transformació digital del comerç de la ciutat”. La presidenta de Gran Centre, Laura Sabatés, ha destacat que aquest és “un projecte de ciutat”.
A través de la col·laboració entre el sector públic i el privat s’ha creat una eina omnicanal i de difusió digital per buscar, comprar i contactar amb els establiments de Granollers. Amb la nova web es poden buscar comerços i projectes que formen part d’aquest projecte. Actualment en són 300, però l’objectiu és arribar a 400 abans d’acabar l’any i arribar a 600 en el primer any complet de funcionament de la nova plataforma.
El comerç de la ciutat s’ha marcat com a objectiu faciliar la presència a internet del conjunt de l’oferta comercial de la ciutat i millorar el canal de comunicació entre els client i el comerç per eliminar les barreres digitals existents i adaptar-se a l’evolució del sector. En la plataforma també es pot ofereir un servei de transport propi, de proximitat i ecològic.
Primera promoció amb la targeta Granollers Comerç
En la nova plataforma també es pot trobar informació d’actualitat i notícies sobre el sector i, també, ofertes i promocions. La primera d’aquestes promocions ja ha arrencat, amb la creació d’una targeta de dèbit de Granollers Comerç per comprar als establiments que formen part de la campanya. Quan s’adquireixi aquesta targeta i s’hi faci la primera càrrega de 30 euros, se n’obtindran cinc més de regal.
A més d’una eina de digitalització, els impulsors volen que la plataforma impulsi també la unificació del comerç de la ciutat. Tant el nom com les aplicacions gràfiques destaquen el comerç de Granollers. S’ha acompanyat de l’eslògan “de proximitat, sostenible, diferent” que pretén sintetitzar el que aporta el comerç de la ciutat.
{{ comment.text }}