QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Veïns de Palou es queixen per l’acumulació de deixalles i brossa

Asseguren que el problema és endèmic. L’Ajuntament hi vol posar càmeres de vigilància

L’Associació de Veïns Sant Julià de Palou, de Granollers, ha manifestat últimament un malestar que fa temps que comparteixen. Es tracta de l’acumulació de deixalles i escombraries en una bateria de contenidors a la carretera…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 729 persones.