QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Vilanova incorpora una agent cívica

A l’abril, se n’incorporarà un altre. Treballaran fins al juny

L’Ajuntament de Vilanova ha incorporat una agent cívica que, entre d’altres funcions, fa tasques de vigilància a les hores d’entrada i sortida dels centres educatius del municipi. A l’abril, s’incorporarà una segona persona per fer aquesta funció.

Totes dues persones es contracten a través del programa Treball i formació per contractar persones en situacions d’atur de llarga durada i que tenen més de 45 anys. Està gestionat a través del Consell Comarcal. Treballaran fins al 19 de juny d’aquest any.

A banda del suport a l’entrada i sortida dels centres escolars, els agents cívics difondran campanyes informatives i donaran suport en la vigilància dels espais públics. A més, ajudaran a localitzar i traslladar a l’Ajuntament necessitats que puguin anar sorgint a l’entorn urbà.

LA PREGUNTA

Creu que Espanya ha d’incrementar la despesa en Defensa?

28%
72%
En aquesta enquesta han votat 355 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't