Aquesta nova junta va ser escollida per unanimitat amb 43 vots. A més de Caussa, és formada per Anna Asbert, David Fiérrez, Frederic Font, Ramon Forns, Bernat Lloret, Amador Lucas, Albert Masat, Joan Mora, Jordi Reixach, Duna Vilà i Anna Villegas. Com a novetat destaca l’entrada de Bernat Lloret, que també fa anys que està vinculat a la colla.
Aleix Caussa s’ha marcat com a objectiu per a aquest any fer una festa major millor que mai amb menys recursos econòmics, a causa sobretot de la retallada d’ingressos des de l’administració. “És un plaer poder estar al davant de la colla en els moments en què estem”, va dir Caussa durant l’assemblea. “La junta actual som gent que treballem junts des de fa anys i hem arribat a un punt en què ens complementem molt bé. Cadascú aporta la seva part i podem arribar a dominar i millorar tots els aspectes de la nostra feina a la colla”, va afegir.
Per a Caussa, aquest any, més que mai, és important que els Blancs facin pinya per fer una festa major espectacular. “Ens ho hem de passar bé nosaltres, animant el públic i oferint una programació diversa i de qualitat als ciutadans i ciutadanes de Granollers”. En les darreres tres edicions de la festa, la victòria ha estat per als Blaus. David Fiérrez va dir que la colla dels Blancs necessita algú amb carisma i empenta, “dos trets que defineixen perfectament el tarannà de l’Aleix”.
El nou cap dels Blancs és mestre d’educació primària a l’escola Joan Solans de Granollers, i és jugador i entrenador del BM Granollers, club al qual ha estat vinculat des de la seva infància . Actualment juga a l’equip Blancs i Blaus BM Granollers, integrat per jugadors de les dues colles. Va entrar a la junta dels Blancs l’any 2008.