QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Memòria visual de la festa major de Blancs i Blaus

Una exposició fotogràfica al vestíbul de l’ajuntament recorda els primers anys de la festa major

El vestíbul de l’ajuntament de Granollers acull fins a l’1 de desembre l’exposició fotogràfica “Els inicis de la festa major de Blancs i Blaus”. Una mostra comissariada per l’Arxiu Municipal, que celebra el 40è aniversari…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 634 persones.