El nou format del Mercat de Nadal de Caldes ha superat totes les expectatives. L’aposta per un format més europeu i l’ampliació de les dates ha facilitat que, durant els nou dies que ha estat en funcionament, milers de persones s’han passejat pels carrers del municipi i han visitat les parades instal·lades a la plaça de la Font del Lleó.
Un altre dels atractius del Mercat de Nadal ha estat veure en funcionament l’olla més gran de Catalunya. Entre el 26 de novembre i el 8 de desembre s’han repartit més de 30.000 racions de brou i més de 6.000 racions de verdures i carn d’olla.
Per cuinar-ho, durant els dos caps de setmana s’han bullit més de 10.000 litres de caldo fets amb aigua termal. També es van exhaurir els 3.500 gots que estaven a la venda per poder degustar el brou.
Pel que fa a les llegums, s’han repartit més de 1.600 racions de llenties que s’han cuinat també amb aigua termal. Això equival a més de 250 quilos de llenties cuites durant els dos caps de setmana del Mercat.
ÈXIT DE LA CAMPANYA DE PROMOCIÓ COMERCIAL I TURÍSTICA
Les 1.000 ampolles de brou que es podien aconseguir a canvi de tres tiquets de compra als comerços de Caldes es van exhaurir ràpidament. De fet, en menys de 10 dies ja no hi havia existències. També s’han venut les 2.000 ampolles de brou termal que es podien adquirir durant els dies de Mercat.
En aquest sentit, els comerços i els paradistes han valorat molt positivament el funcionament de la fira. Han destacat l’elevat volum de vendes que hi ha hagut, la bona afluència de públic i, per part dels visitants, han destacat l’organització de les parades, adaptada a la situació pandèmica provocada per la COVID-19.
{{ comment.text }}