Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Cambridge School recapta més de 2.000 euros per a Mans Unides

Cambridge School ha recaptat 2.148 euros amb les dues representacions de la ‘pantomime’ de Nadal, que aniran destinats al projecte de Mans Unides de lluitar contra l’analfabetisme a Madagascar.

Més d’un miler de persones van veure dijous la tradicional ‘pantomime’ de Cambridge School-una funció teatral en anglès amb esperit de comèdia musical- en dues sessions al Teatre Auditori. En aquesta 29a edició es va presentar ‘Fantastic beasts’, una versió lliure de la pel·lícula ‘Fantastic beasts and where to find them”.

La recaptació total aconseguida es destinarà a la lluita contra l’analfabetisme amb la millora de les instal·lacions educatives. Aquests diners se sumen als recollits en una altra iniciativa que l’escola va organitzar als seus 9 centres del Vallès Oriental aquest 2018: els Berenars Solidaris, també a benefici de Mans Unides. Tot plegat ha permès recaptar una xifra anual total de 3.600 euros.

Sarah Edge, directora de Cambridge School, assegura que “l’escola sent un vincle molt especial amb aquesta iniciativa per tractar-se d’un projecte relacionat amb l’educació”. “Ha estat un autèntic plaer veure com el teatre s’omplia amb gent que ha vingut de tots els racons del Vallès a passar-hi bé aprenent anglès en un ambient festiu, al mateix temps que contribuïa amb la seva aportació a la lluita contra l’analfabetisme que es pateix en zones poc afavorides del planeta”, ha afegit.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.