En la majoria d’imatges, amb menys indumentària de la que surten a jugar els seus partits. A banda de fomentar (a través de textos) els valors esportius, el calendari té un altre objectiu, més material. Actualment, el femení del CE Santa Eulàlia, format per 19 jugadores, juga al grup 2 de Primera Divisió i els desplaçaments fora de casa són costosos. Els més llunyans són quatre a la província de Lleida i un a Andorra. La resta són al Barcelonès i al Vallès. Per això van decidir recuperar la realització del calendari, que havien impulsat dos anys abans.
Dotze comerços del poble hi han col·laborat i entre final de novembre i principi de desembre en van imprimir 425 exemplars que van posar a la venda immediatament. Costen 5 euros i només en queden 50. Amb els prop de 2.000 euros que calculen obtenir de benefici, el conjunt intentarà cobrir les despeses que se’ls presentin.
Tot i això busquen un patrocinador per a tota la temporada, de moment sense sort. “Fer el calendari no ha estat massa problema”, assegura la capitana de la formació, Cristina Brustenga. “Anar més enllà, costa més”, conclou. El segon calendari de l’equip femení del CE Santa Eulàlia, que incorpora el dia i hora dels partits, mostra una vintena d’imatges que, com el disseny, han anat a càrrec de l’exjugadora i fotògrafa aficionada, Sandra Cortada.
A cada mes hi apareixen entre 1 i 3 instantànies, sempre amb components de la plantilla excepte a la contraportada que protagonitza, també amb poca roba, el cos tècnic.