QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El Cor de Cambra presenta ‘El Messies’ de Händel a Granollers

El concert es farà diumenge a

El Cor de Cambra de la Societat Coral Amics de la Unió de Granollers celebrarà finalment el concert ‘El Messies’ de Händel aquest diumenge a 2/4 de 6 de la tarda a l’església de Sant Esteve de Granollers, després de l’ajornament de la primera data, el 10 de gener, per la pandèmia.

El concert constarà d’una selecció de la coneguda obra del compositor britànic i, tot i que no pot ser en el format participatiu amb què inicialment estava previst, hi participaran la soprano Irene Mas, la mezzosoprano Anna Tobella, el tenor Jordi Casanova i el baríton Elías Benito. L’arranjament de la peça i l’acompanyament han anat a càrrec dels organistes Vicenç i Ignasi Prunés, mentre que la direcció és de Josep Vila.

El concert de Granollers s’ha adaptat per a dos orgues, sense orquestra. Segons el crític musical Xavier Chavarría, és una obra que no ha passat mai de moda i que s’interpreta cada any moltes vegades.

LA PREGUNTA

Creu que Carlos Mazón ha de dimitir com a president de València?

92%
8%
En aquesta enquesta han votat 396 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't