La iniciativa s’havia de celebrar aquest dissabte, però els organitzadors han decidit traslladar-la al dissabte 29 per la previsió de mal temps.
L’acció, impulsada per l’associació de comerciants Gran Centre Granollers, amplia el concepte i inclou aquest any més actors. “GRN és una mostra de tendències urbanes, i si fins ara hi havia establiments i ja hi participava el Gremi d’Hostaleria del Vallès Oriental, ara també s’hi han afegit l’Associació d’Hotels VO, i diferents propostes culturals i esdeveniments de la ciutat”, va explicar Laura Sabatés, presidenta de Gran Centre, en la presentació del projecte. “Serà un tastet de les activitats que s’organitzen a la ciutat des d’ara fins a finals d’any”, va afegir.
En aquesta edició hi participaran 34 comerços i serveis, nou més que l’any passat, a més dels espais destinats a la restauració, els hotels i la cultura. Des de l’estand de Gran Centre també es vendran entrades per al túnel del terror a Roca Umbert, mentre alguns personatges animaran la festa. L’espai de Gran Centre serà aquesta vegada més ampli, i també s’hi faran activitats per a la canalla, i a més de mostrar una petita exposició del que fa l’entitat. El GRN ocuparà la carretera, des de la plaça de la Corona fins al carrer Torras i Bages, i estarà ambientat dins la campanya “Jo t’estimo +”, de Gran Centre. “Precisament, el GRN serà el tret de sortida d’aquesta campanya al carrer”, va comentar Sabatés.
La imatge d’enguany, dissenyada per Ferran Martínez, de JO Comunicació, està protagonitzada per un gat. “Volem plasmar la idea d’un producte de creativitat i originalitat”.
{{ comment.text }}