QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La Fira de l’oli de Bigues i Riells presenta la recuperació de la varietat d’olivera “Vera del Vallès”

La fira de l’oli Vera i el mercat del pa de Bigues arriben aquest dissabte a la cinquena edició, amb horari ampliat. Hi participaran 34 parades i en el transcurs de la mostra es presentarà el projecte d’identificació i recuperació de la varietat de l’olivera Vera del Vallès.

Bigues i Riells acollirà aquest dissabte la cinquena Fira de l’oli Vera i el tercer Mercat del Pa a la plaça del Truell de can Sapera. Aquesta cinquena edició s’amplia l’horari i l’espai de la mostra, que s’inaugurarà a les 10 del matí i té activitats programades fins a 2/4 de 10 del vespre. Les parades de venda de productes relacionats amb l’oli i el pa s’han ampliat fins a 34.

Aquest any es presentarà el projecte d’identificació i recuperació de la varietat d’olivera Vera del Vallès. El projecte lliga amb el compromís de les regidories de Medi Ambient, Promoció Econòmica i Turisme dels municipis de la vall del Tenes de recuperar terrenys per al conreu d’aquesta varietat. També es presentarà el projecte Olinet, de l’Associació Apindep, de Santa Eulàlia.

LA PREGUNTA

Està a favor que Espanya compri armes a Israel?

29%
71%
En aquesta enquesta han votat 143 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't