L’exposició “Cal·ligrafia àrab”, de l’artista Mohamed Ejjebari, es pot veure des de dijous a la seu de la Fundació Universitària Martí l’Humà de Can Ramos a la Garriga.
Les obres, realitzades al llarg dels anys 2015721, combinen la cal·ligrafia amb el mosaic àrab. Hi ha reproduccions de fragments de l’Alhambra de Granada, de la mesquita de Còrdoba, o de Santa Sofia d’Istanbul, al costat de textos de poetes àrabs. D’aquesta manera es recullen i es posen en valor tres estils de cal·ligrafia àrab: koufi d’Orient, thuyeth d’Orient Mitjà i la magrebí d’Andalusia.
L’exposició estarà oberta fins al 31 de juliol de dilluns a divendres de les 5 de la tarda a les 9 del vespre, dissabte de 10 del matí a 1 del migdia, i de les 5 de la tarda a les 9 del vespre, i diumenge de 10 del matí a 1 del migdia.
{{ comment.text }}