QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Parets s’omple d’activitats amb el programa Eixamplem la Festa de la festa major

El cap de setmana hi va haver activitats per a tots els públics, com vetllades de música o un megaparc infantil

Parets ha viscut aquest cap de setmana les activitats incloses en el programa Eixamplem la Festa de la festa major de la localitat.

Entre les propostes lúdiques i culturals, n’hi havia per a totes les edats, des de cinema a la fresca, vetllades de música i activitats d’aigua i jocs per als més petits.

La programació es va iniciar divendres amb el cicle Cinema a la Fresca que va omplir la plaça Doctor Trueta, amb la projecció de Padre no hay más que uno 3.

Dissabte es va fer el Megaparc infantil, amb 16 atraccions per als més petits i el tobogan inflable d’aigua Splash Slide del carrer Monturiol.

I a la plaça del Doctor Trueta també es va fer una vetllada musical amb el concert de jazz femení Music Truck Fest, amb la col·laboració d’Amacat (Associació de Musicoterapeutes i Arterapeudes de Catalunya).

El programa Eixamplem la Festa i la festa major continuaran a partir del pròxim divendres i tot el cap de setmana vinent.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 165 persones.