Tant aquest com altres projectes que han fet es caracteritzen per la combinació de l’artesania del dibuix amb la digitalització que se li aplica per afegir-hi sons i efectes. El resultat és un conte interactiu destinat als nens d’entre 3 i 10 anys, especialment als primers lectors, ja que en termes generals cada pàgina ocupa una línia i mitja.
Corbera va estudiar Belles Arts i és l’escriptora i il·lustradora de la versió de la rondalla catalana que es transmetrà a les diferents cultures del món. Escaneja els dibuixos després d’utilitzar les aquarel·les i hi sobreposa elements naturals com ara sorra, tot jugant amb la fotografia i els retocs. Finalment, Martín s’encarrega dels acabats tecnològics, i dota els personatges de moviment i les escenes, de música. “Els contes com a aplicació tenen més possibilitats que un d’imprès. És un producte més complet que requereix l’atenció de diversos sentits”, explica Corbera.
L’aplicació, llançada al mercat l’octubre passat, costa 2,5 euros i és disponible en tres idiomes: català, castellà i anglès. “L’opció trilingüe ha tingut bona acollida fins i tot a Nova Zelanda”, diu Martín.
L’empresa encara no té un any de vida, però ja és la tercera aplicació que desenvolupa per a un públic universal. L’èxit rotund de les anteriors creacions –Martin and the colors i Cuca de Llum– és fa palès sobretot a la Xina i als Estats Units, amb més de 2.000 descàrregues. També compta amb un gran nivell de vendes a l’Estat espanyol, on hi ha menys habitants en nombres absoluts, així com a la zona geogràfica d’Orient.