QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Aleix Espargaró aconsegueix la seva millor posició en una graella de MotoGP

El pilot granollerí Aleix Espargaró va aconseguir ahir la setena posició als entrenaments oficials del GP d’Holanda de MotoGP, la millor posició mai aconseguida pel germà gran dels Espargaró des que és pilot de la categoria reina alhora que és la millor posició aconseguida per un pilot amb moto CRT.

El 9 Nou
29/06/2013

El pilot de l’equip Power Electronics Aspar, amb un temps d’1min 35seg 500, encapçala la tercera fila de la graella, que completaran Álvaro Bautista amb Honda (GO&FUN Honda Gresini) i el company d’equip d’Espargaró, Randy de Puniet. Aquesta setena posició d’Espargaró supera la seva millor classificació de sempre -un novè lloc- aconseguit aquesta temporada al circuit de les Amèriques (Austin) i en dues ocasions durant la temporada 2010 (Itàlia i Alemanya).

Pel que fa als pilots de l’equip Avintia Blusens de l’escuderia BQR de Cardedeu, Héctor Barberà sortirà des del 14è lloc (1min 36seg 490) i Iván Silva, substitut del lesionat Hiroshi Aoyama, ho farà des del 24è i últim lloc (1min 39seg 077).

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 339 persones.